از دست خودم!

خرید بک لینک

نويسنده :من خودم هستم

تاريخ: یکشنبه بیست و هفتم شهریور ۱۴۰۱ ساعت: 11:28

اگه خدا برات رنج خواسته...خودشم تورو آماده میکنه تاب بیاری ...چون خدا واجد شرایطا رو انتخاب نمیکنه.اون همیشه برگزیده ها رو انتخاب میکنه ...به خدا اعتماد کن.

از دست خودم!...

ما را در سایت از دست خودم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 13:58

به نام خدای رنگین کمان بچهها نخندین.. درود به ملت شریف ایران، من هم فرزند کسی هستم. سکوت شما یعنی حمایت از ظلم و ظالم. مگه ما چی هستیم که برای ما تانک میارن؟ ما اگه پول داشتیم اسلحه بخریم خب میرفتیم نون میخریدیم. خیلی از انسانهای وطندوست توی این مملکت هستن که به خاطر ایران، به خاطر این مردم حاضرن جونشون رو بدن و من یکی از اون آدمهام. ما تو این شهر غریبیم. اینا برای طناب دارشون دنبال گردن میگردن. مردم یک کشور چه انتظاری میتونن از کشور خودشون داشته باشن؟ رفاه رفاه رفاه. من فقط دارم خرید میکنم ببین. چهار تومن حقوق میگیرم، پنج و پونصد اجاره میدم، چی بخوریم؟ سکوت ما خیانت است. ندا نترس، ندا بمون. بچه ها تیر خوردم؟ نمیرم فقط. آقا این خطو میشناسی؟ تیر خورده. نفس نمیکشه. بچهام مریضه نبریدش. مامان توروخدا، بهخاطر من. دایه کجایی دایه؟ بچهها کمک ناموساً کمک. از دست خودم!...

ما را در سایت از دست خودم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 13:58

چرا همه چی تو اینترنت پیدا میشه جز همون موردی مشخصی که نیاز مبرم دارم بهش :/ از دست خودم!...

ما را در سایت از دست خودم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 13:58

صفحه بندی